Google ADS yöneticisi olarak, verilerinizi Google arayüzünü kullanarak size sunuyoruz. Böylelikle hiçbir değişime uğrama ihtimali olmadan, bütün verilerinize ilk elden ve istediğiniz yerden ulaşabiliyorsunuz.

Google Reklamları, işletmelerin birçoğunu bulunduğu noktadan daha iyi seviyeye erişebilmesi ve potansiyel müşteri kitlesine ulaşabilmesi açısından önemlidir. Dünyayı hakimiyeti altına alabilmeyi başaran dijital varoluş ile birlikte birçok yenilik ve kolaylık sağlandı. Tüm bunlar hem işletmeleri hem de tekil ihtiyaç sahiplerini mutlu etti.İnternetin var oluşundan günümüze kadar birçok dijital yeniliklere kavuştuk. Bu yenilikler dahilinde istediğimiz sonuçlara daha sağlıklı erişmemize yönelik arama motorları geliştirildi. Büyük arama motorlarının bizlere uçsuz bucaksız bir dünya sunması tüm kitleyi bu alana yönlendirmiştir. Dünya genelinde en çok bilinen Google, Yandex, Yahoo Search ve Bing gibi başlıca arama motorları dijital dünyayı bizlere en iyi şekilde sunmaya çalışmaktadırlar. Hepimizin de gözlemlediği üzere günümüzde neredeyse bilgi kelimesinde akıllara gelen ilk alan Google. Büyük bir çoğunluğumuz bir ürün almak, bir araştırma yapmak, bir hizmeti incelemek için önce Google’a başvuruyoruz. Zaman gibi kaliteli bir değeri en iyi şekilde kullanmak için oturduğumuz yerden aramalar gerçekleştireceğimiz Google ile verimli süreç yönetimi yaratmış oluyoruz. Kitlelerin sürekli kullandığı bu alanı hem toplum hem de işletmeler için daha iyi konuma getirmek isteyen Google’da çalışmalarını sürdürüyor ve Google reklam, diğer ismiyle adwords reklamlarını yaşamımıza dahil ediyor.

sosyal-medya-danismanligi-2

Google Reklam Nedir?

Peki bugün ekonomik gelişmeleri ve markaların büyüme hızını inanılmayacak bir oranda yükselten söz konusu Google reklam nasıl çalışıyor, Google reklamlarının, sunulmak istenen ürün ya da hizmetin, bu ürün ya da hizmetle ilgilenecek hedef kitleye iletilmesi şeklinde bir çalışma algoritması var. Örneğin bir kadın spor ayakkabı satıcısı iseniz Google’da reklam verme eylemi ile reklamlarınızı talep ettiğiniz anahtar kelimeleri arayan “kadın spor ayakkabı modelleri gibi” aratan hedef kitleye ilk sayfa üzerinden sunabilirsiniz.İlk sayfa ve özellikle ilk sıralarda yer almanın önemi ise aşikar. Google herhangi bir kelime de bizlere milyonlarca sonuç sunuyor olsa da bilindiği üzere kullanıcı alışkanlıkları ve kısıtlı zaman faktörü ile hepimiz öncelikli olarak ilk sayfayı ziyaret ediyoruz. Bu nedenle hedef kitlenize markanızı ilk sayfa da gösteriyor olmak büyük bir önem taşıyor.

Google reklamı vererek belirlediğiniz anahtar kelimeler için tıklama başına maliyet ödemeleri gerçekleştiriyorsunuz. Sizinle aynı sektörde bulunan ve sizinle aynı anahtar kelimeler üzerinde var olmak isteyen sektör rakipleriniz adına anahtar kelime arama hacimleri oluşturuluyor.  Böylelikle belirlediğiniz bütçe, tıklama başı maliyet oranına göre eksilme gösteriyor. Ödüllü bir Google Reklam ajansı olarak tüm müşterilerimiz için özel ADS reklam stratejileri geliştiriyoruz ve gereksiz bütçe harcamadan, sektörünüze ilişkin hedeflemeler ile başarılı reklam çalışmaları gerçekleştiriyoruz.

Google Adwords Nasıl Çalışır?

Google üzerinde bir arama yaptığınızda o kelime ile ilgili binlerce site sıralanarak önümüze gelir. Fakat binlerce site arasından ilk sayfada listelemeye girmek kolay değildir. Bu durumda, Adwords reklamları rol oynar. Google Adwords ile sizin siteniz aramalarda üst sıralara taşınır. Adwords reklamları ile marka veya işletmenizi birçok potansiyel müşterinin görmesi sağlanır. Bunun yanında Adwords, reklamlarınızın ne zaman ve nerede görüneceğini seçmenize de imkan verir.

Ürününüzle ilgili yalnızca arama sonuçlarında değil, ürününüzle ilgi siteleri hedefleyip, söz konusu sitelerde de reklamlarınızın gösterilmesini Adwords sayesinde sağlayabilirsiniz. Bununla birlikte yine Adwords ile ulusal haber siteleri ile emlak haber sitelerini hedefleyebilirsiniz. Adwords, marka veya işletmenize internet üzerinden yeni müşteriler edinmeniz için geliştirilmiştir.

Ürün ya da hizmetinize ihtiyacı olan kullanıcılar arama yaptığında onları satın almaya hazır oldukları an hedefleyen reklamlar oluşturmanızda Adwords size yardımcı olur. Firmanız için online müşteriler ürününüz ile ilgili arama yaptıkları sırada çıkan reklamınızı tıklamak ya da tıklamamak arasında seçim yaparlar.

sosyal-medya-danismanligi-2

Müşterilerinize Ulaşmanın En Dijital Yolu

Web sitenizdeki ürün veya hizmetlerinizle ilgilenen müşterilerinize ulaşmak için; birçok reklam kampanyası, reklam kurgusu ve reklam modeli yer almaktadır. Bunların en çok kullanılan reklam modelleri ise:

  • Arama Ağı İçin Metin Tabanlı Reklamlar
  • Alışveriş Reklamları – Google Reklamları Sonuçları
  • Web Sitelerindeki Grafik Görüntülü Reklamlar
  • Banner Reklamları
  • Görsel ve İşitsel Reklamlar ( YouTube Video Reklamları )
  • Uygulama İçi Mobil Reklamlar

ile potansiyel internet kullanıcıları web sitenize yönlendirilir ve marka bilinirliğinizde sağlamlaştırılmış olur. İşletmenize özel Google Reklam modelleri çözümleri için bize ulaşın! Alışveriş reklamları ise şu anda e-ticaret siteleri için en yüksek yatırım getirisi (ROI) olan reklam modeli olup, Google alışveriş reklamlarınızı ürün bazlı optimize ederiz. Binlerce ürününüze özel teklifler vererek en yüksek ciro getiren ürünlerinize odaklanırız.

GDN reklamları Google Display Network kelimelerinin kısa halidir. Google Adsense anlaşmalı web sitelerinde yayınlanan görüntülü reklamları ifade eden Google Display Network, 2 milyondan fazla web sitesi, video ve uygulamadan meydana gelen bir gruptur.
Yeniden pazarlama anlamına gelen remarketing, daha önce web siteniz veya mobil uygulamanızla etkileşimde bulunan kullanıcılara tekrar ulaşmayı ifade etmektedir. Remarketing, yayınladığınız reklamlarınızı Google veya iş ortağı web sitelerine göz atan kitlelere göre stratejik olarak konumlandırmanıza imkan verir. Bu şekilde marka bilinirliğini artar ve kitlelerin satın alma işlemi daha da pratikleşerek hızlanır.

Google Ads, geleneksel reklam kanalları gibi geri dönüşü olmayan bir kanal olmamakla birlikte maliyetleri de yüksek değildir. Tıklama başına ücretlendirilir ve sürekli performansınız ölçümlenir. İstediğiniz zaman günlük bütçenizi azaltıp arttırabilirsiniz.